Kirjoitan uudesta kodistani! Olen tosi hyvilläni, vaikka huone onkin tällä hetkellä vähän karu. En ole vielä purkanut kuin muutamia tavaroitani, mutta huokaisen nyt vähän aikaa ja juhlin, että pääsin siitä alati yltyvästä metakasta. Työtkin on lisäksi tältä erää hoidettu, joten huomisesta alkaen saan keskityttyä kouluun täysillä!

Harmi kyllä tämäniltainen LDC jäi väliin kaikessa muuttohässäkässä, ja se olisi ollut viimeinen mahdollisuus piirtää ennen arvioitavien töiden palauttamista Moh’n tunnilla huomenna. Meidän pitää antaa seitsemän itse valitsemaamme el.mal.piirustusta, ja vaikka olenkin aika tyytyväinen niihin mitä mulla on tällä hetkellä tarjota, tunsin olevani niin hyvässä vedossa viimekertaisella piirustustunnilla, että oikein odotin millaista jälkeä syntyisi tämänpäiväisessä klubissa (siis odotin kovemmin kuin tavallisesti). Mutta eipä maksa vaivaa valittaa.

Värjäytin muuten tukkani violetiksi viikonloppuna, ja vaikka yksi ikivanha mies nauroikin mulle SkyTrainin liukuportaissa päin naamaa (luulis Vancouverissa hassumpiakin hiuksia näkyvän), niin animaatio-opiskelijoilta oon kyllä saanut pelkkiä kehuja, ja kehuthan aina kohottavat mieltä 🙂 Paitsi silloin, jos itse tietää ettei oikeasti ansaitse niitä, mutta tässä tapauksessa kyllä hyvin tiedän, että tukkani näyttää MAHTAVALTA. 😛

Mun pitää heti ensi tilassa ostaa pesurättejä (ironista kyllä… mutta huoneeni hyllyt ovat tällä hetkellä niin pölyssä että jopa mua arveluttaa laskea kamojani niille) sekä pieni, kuljetettava patteri, kun kellarihuoneet aina tuppaavat vähän viilenemään — niin ja lisää vuodevaatteita. Mulla on vain yksi setti omasta takaa.

Tämä paikka tuntuu kyllä jo nyt yllättävän kotoisalta. Talossa on kapoiset porraskäytävät, jotka tuo mieleen kotitalon Jyväskylässä, ja kaikenlaisia hullunkurisia komeroita portaiden alla. Ja yhdessä komeroista on pyykkihuone. Johonkin niistä mahtuis kyllä sauna aivan varmasti.
Varsinainen kylpyhuone on ”maantaso”-kerroksessa, mutta kellarikerroksessakin on pieni vessa (huom: on se silti isompi kuin yläkerran vessa meillä kotona! 😛 ), ja se on ihan hirmu söpö! Kivaa.

Eihän nyt paljon muuta puutukaan kuin Benny. Sillekin pitää ostaa ruokakuppia, hiekkalaatikkoa ja ties mitä! Mutten silti malttaisi odottaa sen hakemista.

Mun viereisessä huoneessa asuva Vince on hinnoittelemassa vanhoja Legojaan myytäväksi netissä, ja ostin siltä Star Wars Gungan-sukellusveneen parillakympillä. Hehe, vaikkei Phantom Menace kehuttava ollut, niin ”Gungan Sub” oli silloin vuosia sitten aivan ensimmäinen Star Wars-teemainen legohärveli jonka olin ikinä nähnyt, ja siitä asti oon hiukan mielinyt sellaista. Ryhdyn tästä rakentelemaan, ja kirjoitan aikaani monopolisoivista koulutehtävistä lähipäivinä.