Aiaaijjai. Näyttää etten ehdi millään kirjoittaa ennen kuin olen suorastaan valmistunut — hirmuinen harmi, sillä juuri animaatio-opintojen kronikoiminen ja koko keväthärdelli täällä olisi ollut ainoa mahdollisuus antaa tälle blogille jotain sisältöä joka kiinnostaisi useampaa ihmistä kuin omia sukulaisia, ja juuri loppuprojektien seuraaminen olisi ollut tärkeintä kerrottavaa… Mutta tällä hetkellä aika ei yksinkertaisesti riitä. Yritän sitten kun koulu on ohi muistella vanhoja parhaani mukaan😀 Luokkamme loppunäyttelystä on ainakin pakko kirjoittaa heti kun se on ohi, koska kaikki merkit ennustavat näyttelystä tulevan varsin upean.

En oo ehtinyt edes kiittää Sannaa Walt Stanchfieldin piirusteluopaskirjan lähettämisestä webbimuodossa, joten kiitosta kovasti! Ja tietenkään en oo vielä myöskään ehtiny lukea sitä.

Ja sukulaiset, ihan vaan siinä tapauksessa että haluatte antaa mulle aikaisen syntymäpäivälahjan tai haluatte välttämättä antaa valmistujaislahjan, ottakaa yhteyttä äitikkään tai muhun niin saatte MUN TILINUMERON JA VOITTE ANTAA ONNITTELUNNE RAHANA. Koulun loppuminen tarkottaa opintotuen loppumista ja onhan mulla onneksi Opus-työpaikka (vaikka sekin syö finaaliprojulta kallista hereilläoloaikaa😦 Argh) mutta kunhan päätin kokeilla.
Heti valmistumisen jälkeen alkaa sitten a] parin viikon LOMA ELÄVÄNMALLINPIIRTÄMISELTÄ (oon piirtäny eläväämallia vähintään kahdeksan tuntia viikossa tänä keväänä😯 ) ja b] työnmetsästys!